Kategorie

Newsletter

 

Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, případně v charakteristice zboží neuvedené závady. Pokud je v charakteristice uvedeno POUŽITÉ zboží a specifikováno jeho opotřebení, není možné danou věc následně reklamovat.

Právo na vrácení zboží se vztahuje na nepoškozené zboží v původním obalu. Jestliže se u zboží při používání zboží projeví závada zboží, vyřizuje se tento problém v rámci reklamačního řízení.


Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním 
b) nesprávným použitím výrobku 
c) nesprávným skladováním


Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci emailem či písemně
2) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu a kontakt na vás
3) kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě


Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naším obchodem. V případě delších reklamací vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.


DomůDomů

Košík  

(prázdný)

Novinky

Momentálně nejsou žádné novinky